Про себе


    


   Маю вищу педагогічну освіту. Закінчила Ворошиловградський педагогічний інститут у 2008 році, кваліфікація «Методист. Вихователь. Вчитель».
       Маю педагогічний досвід.
З 1982 року працюю в данній школі: старшою вожатою, з 1991 року -  вчитель, з 2000 року заступник директора з навчально – виховної роботи, директор школи з 2002 року.
      Академічні якості.
Постійно працюю над власним професійним розвитком. Відвідую семінари, тренінги, науково-практичні конференції, круглі столи, семінари-практикуми (міські, обласні, Всеукраїнські).
Практикую участь у вебінарах. Особисто приймала участь у дослідно-експериментальній роботі на базі школи (наказ МОН України від 19.07.2012 р. № 828), друкувалась у науково-методичному альманасі «Нива знань», науково-методичному журналі «Сучасний урок». Під моїм керівництвом школа приймає участь у Швейцарсько-українському проекті «Розвиток громадянської компетентності в Україні», Всеукраїнському проекті з упровадження медіаосвіти в НВП.
Знайома з чинним законодавством з питань освіти, основами фінансової та господарської роботи. 
Маю подяки та нагородження: Новокодацької районної у місті ради, Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки ім. Патона, науково-методичного центру, університету Альфреда Нобеля, видавничої групи «Основа», управління освіти, ГО «Вчителі за демократію та партнерство», «Нове бачення», Федерації футболу Дніпропетровської області, Дніпропетровського обласного центру зайнятості, Міжнародного ГО «Врятуймо дітей Європи», ректорату ДОІППО, Національного гірничого університету, Українського державного хіміко-технологічного університету, департаменту освіти і науки облдержадміністрації, національного еколого-натуралістичного центру, міського голови Б. Філатова.
      Особисті якості:
Комунікабельна, маю вміння спільно реалізовувати проекти та ідеї, працювати одночасно над кількома завданнями, бути уважною до деталей; маю психологічний такт та соціальну пристосованість.
Найсильніші сторони:
Висока працездатність, компетентність, відчуття нового та вміння йти на розумний ризик, гостре сприйняття нових потреб, відчуття часу, подій.